понеділок, 25 жовтня 2010 р.

Cписок хештегів Twitter-трансляції місцевих виборів 2010



Область / Тема
Відповідний хештег
Україна
#elect_ua
Порушення
#elect_sos
Волинь
#elect_vl
Львів
#elect_lv
Івано-Франківськ
#elect_if
Закарпаття
#elect_zk
Чернівці
#elect_cv
Рівне
#elect_rv
Тернопіль
#elect_te
Хмельницький
#elect_km
Вінниця
#elect_vn
Житомир
#elect_zt
Київська область
#elect_kv
Чернівгів
#elect_cn
Черкаси
#elect_ck
Суми
#elect_sm
Полтава
#elect_pl
Кіровоград
#elect_kg
Запоріжжя
#elect_zp
Дніпропетровськ
#elect_dp
Одеса
#elect_od
Донецьк
#elect_dn
Харків
#elect_kh
Луганськ
#elect_lg
Миколаїв
#elect_mk
Херсон
#elect_ks
АРК
#elect_kr
Cевастополь
#elect_sev

Джерело:  http://electua.org/umovy/


Приклад НЕправильного застосування хештегів:
Кто все эти люди? Участковые комиссии Донетчины контролируют малоизвестные партии  + лінк #elect_ua

Приклад правильного застосування хештегів:
Кто все эти люди? Участковые комиссии Донетчины контролируют малоизвестные партии + лінк #elect_dn

Дізнаємося статистику за хештегами

Оскільки Twitter не зберігає результати пошуку твітів, ми скористалися додатковим сервісом архівації аби мати чітку статистику твітів а також порівняльні графіки активності Twitter-трансляції місцевих виборів 2010.


 

понеділок, 11 жовтня 2010 р.

(прес-реліз) В Україні розпочинається Twitter-трансляція місцевих виборів ElectUA



З другої половини жовтня до початку листопада 2010 року в Україні триватиме Twitter-трансляція місцевих виборів. Українські користувачі Інтернету оперативно, в режимі реального часу отримуватимуть інформацію щодо ходу виборів від безпосередніх очевидців з усіх куточків України. Слідкувати за ходом виборів можна за хештегами #elect_ua та регіональними (#elect_te – Тернопіль, #elect_od - Одеса та інші регіони).

Проект під неофіційною назвою "Еlect UA: Twitter-трансляція місцевих виборів 2010 в Україні" продовжує традицію відстеження українських виборчих перегонів через соціальну мережу Twitter, започаткованого у січні 2010 р. Під час президентських виборів-2010 українські користувачі Тwitter’а разом з 65 учасниками, які пройшли навчання в рамках проекту, створили понад 20 000 твітів (повідомлень) впродовж двох турів.